Планомірне щорічне зменшення доходів до Державного бюджету від митниці вже стало нормою, однак спитати за постійне невиконання бюджету нема з кого. Кадрова політика на митниці нагадує гру в наперстки – особи, які потрапляють на керівні посади в регіональні митниці обираються випадково і змінюються щокілька місяців. Наперстком в цій грі є навіть посада керівника Державної митної служби України, а головним ініціатором, Міністерство фінансів України, яке погоджує всі кадрові призначення на митниці. Оскільки призначення погоджуються довго і схоже через «відкриті торги», то різного пошиву «схемщиків» перекидають з місця на місце на різні посади в статусі в.о. Як тільки тимчасовому начальнику-митнику притиснули «хвіст», його і слід зникає з кільканадцятьма мільйонами бюджетних коштів.
Яскравим прикладом, на перший погляд, безглуздої кадрової політики є Галицько-Львівська митниця. За останні два роки не було жодного законно призначеного керівника, приставка в.о. – це норма, яка дозволяє на певний період приватизувати митну структуру і красиво піти «по-англійськи». Після звільнення Левка Прокіпчука – начальника Львівської митниці ДФС, який між іншим, більше перебував у відпустках, аніж на робочому місці, жоден очільник митниці не пробув на посаді більш аніж рік. Визнана аудиторською службою провальна реформа Нефьодова і створення Галицької митниці Держмитслужби 15 листопада 2019 року дали старт повній анархії на митниці. Першим керівником Галицької митниці став Володимир Цабак, який не встиг завершити реформування і переведення активів, як почалась процедура ліквідації і створення нової, Львівської філії Держмитслужби. На початку листопада 2020 року в.о.начальника Галицької митниці стає колишній заступник Ярослав Скоромний, а через два місяці – 3-го січня 2021 року Сергій Корчака, колишній начальник Чорноморської митниці. Поки Сергій Корчака, замість виконання бюджету, обмірковує сценарій чергового рекламного ролика або гангстерського календаря про роботу митниці, на його посаду знайшли іншого кандидата, адже у березні двомісячний термін керування Галицькою митницею спливає. Новим в.о. Галицької митниці джерела пророкують Антона Борисенка, колишнього начальника Київської митниці.
З січня 2020 року Антон Борисенко тимчасово очолював нову Київську митницю. До того працював начальником посту «Харків-центральний». Згідно з декларацією, доходи в його родини невеликі, житлом та автівками подружжя забезпечують родичі дружини. Матір передала в користування квартиру в центрі Харкова, інший родич дозволив користуватися сім’ї митника своїм автомобілем BMW X4 2017 року випуску, а брат дружини Toyota Highlander, також, 2017 року випуску.
Такі начальники-ганстролери поняття не мають про наповнення державного бюджету, їх місія – прийти, використати і піти.
Коли нарешті ми отримаємо керівника, призначеного за результатами відкритого конкурсу, без приставки в.о., який нестиме відповідальність за кожну виявлену схему контрабанди і організує стабільну роботу митниці, адже митниця – це великі гроші, а гроші люблять стабільність і порядок.