Брак фірм, які якісно можуть здійснювати ремонт доріг виливається у банальне «освоювання» коштів, адже найбільші суми йдуть на експлуатаційне утримання і поточний ремонт доріг, що зводиться до ліквідації аварійної ямковості, якої вистарчає щонайбільше на 6 місяців.
Так, другий рік поспіль Служба автомобільних доріг у Львівській області за підсумками проведення торгів надає перевагу маленькій фірмі МПП «Нара» з Бродівського району, власником якого є Аветісян Самвел Аветікович, який також володіє ТОВ «Бродидорбуд». Підприємство зареєстроване у 1996 році, і відповідно до відомостей ДФС має аж 11 видів діяльності, пов’язаних з будівництвом будівель і лише один з будівництвом доріг і автострад. Чотири роки досвіду дрібного і поточного ремонту доріг і фірма цьогоріч отримує тендер на капітальний ремонт дороги у Старосамбірському районі.
Такому зросту вітчизняної кампанії, яка складає здорову конкуренцію турецькому «Онуру» можна радіти, якби не кримінальне провадження, відкрите у 2017 році Бродівським ВП Золочівського ВП ГУНПУ у Львівській області, з матеріалів якого можна дізнатися про якість виконання робіт МПП «Нара». Отже, у 2016 році фірма здійснювала капітальний ремонт дороги по вул. Січових Стрільців у смт. Підкамінь Бродівського району, під час якого «забула» укласти 120 м кв. узбіччя. При виконанні капітального ремонту тротуарного покриття на вул. Залізничній та капітального ремонту внутрішньо квартальних доріг обмежених вул. Грушевського, вул. І.Франка, вул. Галицька в м. Броди Львівської області, замовником якого була Бродівська міська рада, МПП «НАРА» втричі завищила ціну на послуги доставки бруківки, поребриків та каменів бортових. Кримінальному провадженню щодо цих порушень передувала довга тяганина в господарських судах. Не спромоглися написати заяву до Нацполіції в Комунальному підприємстві «Кременецька оселя» Кременецької міської ради, які просто вирішили не розраховуватись за неналежно виконані роботи МПП «Нара».
Така ситуація щодо якості виконання робіт абсолютно не бентежить Службу автомобільних доріг Львівської області під керівництвом Руслана Кандибора.
Отже, у 2018 році МПП «Нара» щодо якої відомі факти неякісного виконання навіть дрібних робіт, отримала від Служби автомобільних доріг Львівської області 14 контрактів на загальну суму 209 млн.316 тис. 381 грн. 2017 рік був менш дохідним: було підписано 11 контрактів на суму 86,6 млн.грн. Протягом 2015-2016 років фірма отримала від Служби автомобільних доріг Львівської області 91,6 млн грн.
Серед отриманих підрядів МПП «Нара» на якій офіційно працевлаштовано трохи більше 10 осіб стоїть на рівні з ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» і ТОВ «Автомагістраль-Південь», які мають свої асфальтні заводи і безліч власної орендованої техніки.
МПП «Нара» є також улюбленцем КП «Комунальник» і КП «Червоноградкомунтранс», які є замовниками поточного ремонту доріг у м.Червоноград. Інша фірма Аветісяна Самвела ТОВ «Бродидорбуд» виграє усі відкриті торги на ремонт доріг оголошені виконавчим комітетом Бродівської міської ради.
Останні роки Львівщина може пишатися відремонтованими магістралями, однак сума коштів «викинута на вітер» через улюблені, не надто добросовісні фірми, вражає не менше аніж досягнення в покращенні інфраструктури області.